تصاویر زیباسازی نایت اسکین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترانه ی زندگیم (Loyal)
نویسندگان
لینک دوستان
لینک های مفید
بنده باز هم تکرار می‌کنم، آقای احمدی‌نژاد فردی لجباز، قد و ضد روحانیت است. لجبازی و قدی هم از صفات شیطان است. برخی می‌گویند سخنان احمدی‌نژاد تأثیر پذیرفته از مشایی است، اما بنده مخالف این حرف هستم و معتقدم اصلا چنین نیست بلکه حرف‌هایی که احمدی‌نژاد می‌زند کاملا مال خود اوست و به آن اعتقاد دارد.
آفتاب: حاج سعید حدادیان پس از پایان مراسم مسجد ارک، هنگام خروج از مسجد با پرسش‌های دو جوانمذهبی و حامی دولت مواجه شد. پرسش‌های این دو جوان در مورد موضع‌گیری‌های گذشته این مداح سرشناس بر علیه احمدی‌نژاد بود.

به گزارش شیعه‌آنلاین، حاج سعید حدادیان نیز در پاسخ به برخی از این پرسش‌ها گفت: بنده باز هم تکرار می‌کنم، آقای احمدی‌نژاد فردی لجباز، قد و ضد روحانیت است. لجبازی و قدی هم از صفات شیطان است. برخی می‌گویند سخنان احمدی‌نژاد تأثیر پذیرفته از مشایی است، اما بنده مخالف این حرف هستم و معتقدم اصلا چنین نیست بلکه حرف‌هایی که احمدی‌نژاد می‌زند کاملا مال خود اوست و به آن اعتقاد دارد.

سعید حدادیان که بیش از 25 نفر اطرافش حلقه زده بودند و حرف‌هایش را گوش می‌کردند، در ادامه پس از اینکه با مخالفت شدید این دو جوان مواجه شد، افزود: بنده مانند شما جیره‌خور این دولت نیستم که بخواهم چشم و گوش بسته از آن حمایت کنم. من از همان اول هم به آقای احمدی‌نژاد گفتم هر وقت اشتباه کنی متذکر خواهم شد.


این مداح همچنین گفت: آقای احمدی‌نژاد ابتدا که روی کار آمد وقتی از او پرسیدیم "کدام عالم حامی شماست؟" گفت "آیات مصباح‌یزدی، خوشوقت و مظاهری". اکنون بنده از او سوال می‌کنم "کدام یک از این 3 نفر یا بهتر است بگویم کدام عالم یا مرجع تقلیدی از آقای شما حمایت می‌کند؟!".

حاج سعید حدادیان در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از این دو جوان که گفت "آیا قبول ندارید که دولت آقای احمدی‌نژاد" حزب‌اللهی‌ترین دولت از اول انقلاب اسلامی تاکنون بوده"، گفت: آقای احمدی‌نژاد دیگر جزو حزب‌اللهی‌ها نیست. نه بنده و نه حاج منصور [ارضی] و دیگران دیگر آقای احمدی‌نژاد را قبول نداریم. ما و دیگر حزب‌اللهی‌ها نمی‌توانیم به خاطر آقای احمدی‌نژاد مقابل مراجع تقلید عظام و ائمه جماعت‌ها و غیره بایستیم.
 
قضاوت موضوع با شما                 

[ پنج شنبه 89/6/4 ] [ 11:30 صبح ] [ رضا تنها ]
درباره وبلاگ

امکانات وب

کد موسیقی برای وبلاگ