تصاویر زیباسازی نایت اسکین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترانه ی زندگیم (Loyal)
نویسندگان
لینک دوستان
لینک های مفید

شاید این تنهایی بهتر باشد

کمی آرامتر ، با دلم مهربانتر

گرچه محبت نیست ، اما دلم از غم ها دورتر...

شاید کمی چشمهایم را باز کنم محبت را هم ببینم و آن را لمس کنم!

نه به دنبال درمان برای دردهایم ، نه زخمی است که عذاب دهد این دل تنهایم...

شاید این تنهایی بهتر باشد...

در عالم خود هستم و با سکوت همنشین!

اینجا دلم هیچ حرفی ندارد و ادامه زندگی چند نقطه چین!

گهگاهی شاید یک قطره اشک به جرم تنهایی ، و من میخواهم حبس ابد باشم در این زندان بی کسی

حالم خیلی خوب است ، لبخند هم در برنامه زندگی ام است ....

لذت می برم از پرواز پرنده ها ، اگر خزان زودتر بیاید ، از آمدن باران ها...

به دور از هیاهوی قلب ها ، دلتنگی و غصه آدمها ...

شاید این تنهایی بهتر باشد ، نه اینکه یکی بیاید و حالم از گذشته ها بدتر باشد...

آهنگ غمگینی است ، اما دلنشین ، درگیر با سکوتم ، ای تنهایی بیا در کنارم بنشین...


[ یکشنبه 93/9/16 ] [ 7:14 عصر ] [ رضا تنها ]
درباره وبلاگ

امکانات وب

کد موسیقی برای وبلاگ